Muscle Up - Sportvoeding

Muscle-Up is een totaalconcept. Het uitgangspunt is:
Training, voeding + supplementen = resultaat.
 
Inhoud van het programma
- Je volgt het Muscle Up voedings- en trainingsprogramma gedurende 6 tot 8 weken.
- Je voedingsprogramma bestaat uit een strak dagelijks eetpatroon met 7 verschillende dagmenu’s.
- Je kunt elke dag optimaal meal-preppen.
- Je krijgt een optimaal trainingsprogramma voor volumetraining om te volgen.
 
Om de spiermassa te vergroten door training heeft Muscle-Up het principe van volumetraining ontwikkeld. Het uitgangspunt is het voorkomen van overtraining en het bevorderen van maximaal herstel en groei door intensieve krachttraining. De herstelperiode voor spierweefsel na krachttraining, 36 tot 48 uur voor een spiergroep, bepaalt het aantal trainingen per week.

Het maximaal aantal trainingen is vastgesteld op 4 per week. Dit programma kunt u ook gebruiken bij 3 keer per week. We maken hierbij gebruik van een ‘split programma’.
 
Verschillende niveau’s
Muscle Up 1 maakt gebruik van de PROFI MASS en CREATINE CREAPURE.
Muscle Up 2 maakt gebruik van MEGA STRONG PROTEIN, CREATINE CREAPURE en BETA ALANINE.
Muscle Up 3 maakt gebruik van BCAA’S, REDWEILER PRE-WORKOUT en MEGA STRONG PROTEIN.